resortmonviso.pl

Jak efektownie wypoczac

Jak efektownie wypoczac

Znani sprzedaży copywriterów

Wierzcie lub nie, copywriting sięga daleko. Zwrot sama: „Wierzcie lub nie” sięga 1918 roku i pierwotnie była używana jako tytuł funkcji kreskówki w New York Globe, że ośmielił publiczność do przyjęcia najbardziej niezwykłych wydarzeń, jak prawdziwe. Nadal jest powodem wielu ludzi nawet kupić gazetę w ogóle.

W każdym razie, copywriterów sprzedaży już od mniej więcej od początku 1920 roku starają się zachęcić ludzi do zakupu towarów i usług swoich klientów. Jednym z najwcześniejszych znanych copywriterów sprzedaży był Claude Hopkins, który napisał znaku opon Goodyear przeznaczone są do „all weather”, który zdobył firmie obecną sławę. Był znany ze sobą korzyści z produktu, a co sprawia, że ??główną atrakcją więc potencjalni klienci odczuwali potrzebę, aby go kupić.

Innym znanym copywriter sprzedaży wczesnych lat był John Caples, który ukuł frazę „śmiał się, gdy usiadłem przy fortepianie. Ale kiedy zacząłem grać …” Nie można rozpoznać (to z US Szkoły Muzycznej reklamy od 1920), ale jego liczne imitacje i spin-off są jeszcze dzisiaj. John Caples dokonywała sprzedaży copywriting sztukę poprzez uczynienie ogłoszenie historię.

Mężczyzna za oryginalne goździków krów mlecznych reklamie jest Owen Burtch Winters. Uważany jest za jeden z największych copywriterów kiedykolwiek i jest częścią Reklama Hall of Fame. najważniejszy element Owen B. Wintersa nazwano „pisma na ścianie”, to wspaniałe dzieło, które przekonały 12 małych niezależnych firm spożywczych, aby wtopić się w słynnej już General Foods Corporation.

Wybitny copywriter samice sprzedaży była Mary Wells Lawrence. Ona jest mózgiem ponadczasową fraza: „Spróbuj, spodoba ci się to podoba”. Mary Wells Lawrence wprowadził najdłuższe reklamy telewizyjne swojego czasu. Mini-filmy trwające około 60 sekund, a jej reklamy stosowane techniki zwykle stosuje się w produkcjach filmowych i teatralnych.

– autor artykułu